Iegādājoties vai atgriežot Preces, Pircējam ir jāsedz pakomāta / piegādes izdevumus.
1. PREČU PIEGĀDES NOSACĪJUMI
1.1 Iegādāto preču standarta izsūtīšanas laiks ir 1-3 darba dienas.
1.2. Par preču piegādes termiņiem Pircējs var vadīties pēc www.omniva.lv pieejamās piegādes termiņu informācijas, kas var mainīties atkarībā no gada mēnešu un svētku noslogojuma.
1.3. Preču pārdevējs atbild par Preču sagatavošanu piegādei. Preču pārdevējs nav atbildīgs par piegādes kavējumu, ko izraisījuši no Preču pārdevēja neatkarīgi apstākļi, tajā skaitā SIA "Omniva" pārslogotība.
2. ATTEIKUMA TIESĪBU IZMANTOŠANA
2.1. Patērētājam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces saņemšanas brīža atteikties no saņemtās preces, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beidzas pēc 14 (četrpadsmit) dienām, sākot:
* no preces piegādes dienas;
* no pēdējās preces piegādes dienas – ja pasūtījumā iekļautas vairākas preces;
* no pēdējās preces partijas vai daļas piegādes dienas – ja piegāde veicama pa partijām vai daļām.
2.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam jānosūta Preču pārdevējam aizpildīta atteikuma veidlapa vai nepārprotams brīvas formas paziņojums, kas satur informāciju par iegādāto preci, Pircēja vārdu un uzvārdu (fiziskām personām), nosaukumu, reģistrācijas Nr. un juridisko adresi (juridiskām personām), tālruņa Nr., bankas konta Nr., no kura veikts maksājums par Preci un e-pasta adresi.
2.3. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, Pircējam savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu jānosūta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām vai atteikuma tiesību termiņa pēdējā dienā līdz plkst. 00.00.
2.4. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Pircējam ir tiesības Preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējs ir atbildīgs par Preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto laiku un veidu. Pircējs ir atbildīgs par tādu Preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
2.5. Pēc tam, kad Preču pārdevējs Līgumā un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un termiņā ir saņēmis Pircēja paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu, Preču pārdevējs par to informē Pircēju. Pircējam 10 (desmit) dienu laikā pēc attiecīga Preču pārdevēja apliecinājuma saņemšanas Prece un pirkuma apliecinošs dokuments (bankas maksājuma uzdevums), izmantojot pasta/ kurjera pakalpojumus ir jānosūta uz Omnivas pakomātu, Rīgas t/c “Mols” (kurjera un/ vai pasta izmaksas būs jāsedz Pircējam).
2.6.Atteikuma veidlapas paraugu iespējams lejupielādēt šeit. Pircējs to var aizpildīt un iesniegt, nosūtot oriģinālu uz SIA “Mesa", Lāčplēša ielā 161-15, Rīgā, LV-1003 vai nosūtot skanētu kopiju uz Preču pārdevēja e-pastu: live@gacho.lv .
2.7. Pēc atteikuma veidlapas saņemšanas, Preču pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad no Pircēja ir saņēmis atpakaļ nebojātu, tīru, bez lietošanas pazīmēm, Preci, atmaksā Pircējam tā samaksāto naudas summu uz Pircēja norādīto bankas kontu. Ja prece tiek atgriezta Pircēja pārdomāšanas gadījumā, vai nepareizas izvēles gadījumā, Preču pārdevējam ir tiesības ieturēt nosūtīšanas izmaksas, un, ja Prece tiek atgrieza atpakaļ Preču pārdevējam ar nosūtīšanas kompānijas iniciatīvu (pārāk ilgi neizņemta prece), Pārdevēja vainas pēc (norādīts nepareizs mobilā telefona numurs, kā rezultātā nosūtīšanas kompānija nav varējusi nosūtīt adresātam piekļuves informāciju precei, vai arī Pircējs nav izņēmis preci laicīgi, u.tml), Preču pārdevējam ir tiesības ieturēt dubultu nosūtīšanas maksu (par oriģinālo nosūtīšanu un atpakaļsūtīšanu) no naudas atmaksas.
2.8. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā Pircējam nav jāsedz naudas līdzekļu pārskaitījuma izmaksas, ja tas ir iekšzemes naudas līdzekļu pārskaitījums. Ja naudas līdzekļu pārskaitījums ir uz citu valsti, tad šos izdevumus sedz Pircējs. Preču pārdevējs pārskaitījuma izdevumus ietur no Patērētājam pārskaitāmās summas.
2.9. Ja preču piegādes laikā prece tikusi bojāta, tad Pircējam ir pienākums preces saņemšanas brīdī iesniegt preču pārvadātājam pretenziju. Bez šīs pretenzijas iesniegšanas Pārdevējs nevar saņemt kompensāciju no pārvadātāja par transportēto preci un līdz ar to, neuzņemas atbildību, par bojātās preces vērtības atgriešanu Pircējam.
2.10. Atteikuma tiesības nav izmantojamas uz Precēm, kurām ir lietošanas pazīmes vai, kuras ir Autora parakstītie eksemplāri.